A webáruház használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Garancia

Garanciális feltételek:


HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül, legkésőbb 15 napon belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállási jogszabályok alapján értékesítjük.

kötelező jótállás időtartama

1.) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,

2.) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,

3.) 250 000 forint eladási ár felett 3 év.

A jótállási igény érvényesítéséhez szükséges a termékhez mellékelt gyári garancia jegy bemutatása. Ennek hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni.

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező.  A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.

A kötelező garancia időn felül, gyártóink az alábbi lehetőségeket kínálják a Fogyasztónak a garancia idő meghosszabbítására:

Verto gépek esetén: 2 év Ügyintézés: ITT

Graphite gépek esetén: 2 év Ügyintézés: ITT

Dewalt gépek esetén: 1+2 év (+2év regisztrációval) Regisztráció: ITT

Stanley Fatmax gépek esetén : 1+2 év (+2év regisztrációval) Regisztráció: ITT 

Budapesti ÁTVÉTELI PONT szervízhez : 1131 Budapest, Topolya út. 4-8. Futár rendelés: ITT

Einhell gépeknél: 2 év + 1 év kiterjesztett garancia* Regisztráció: ITT Futár rendelés: ITT

Scheppach gépek: 2 év + 2 év bevizsgálás után. Szervizek : ITT

AL-KO gépek esetén: 1 év - 3 év (fogyasztóknak) Szervizek: ITT

Einhell Szervizfutár szolgáltatás:

Szolgáltatásunk az Ön kényelméért - így működik!

Szervizfutár szolgáltatásunkat a vevőink számára is kényelmes ügyintézés érdekében hoztuk létre!

 Az Einhell fő szervize Budakeszin található, ezért amennyiben Önnek gondot okoz a termék behozatala, ingyenesen elszállítjuk meghibásodott Einhell termékét a garancia időtartama alatt.

A termék beérkezését követően szervizünk megvizsgálja a gépet. Amennyiben a garanciális igényt jogosnak találjuk, a szükséges javítások elvégzése után, szintén díjmentesen küldjük Önnek vissza a cikket (illetve szükség esetén egy új terméket).

A szolgáltatás lejárt garancia esetén díjköteles!

Ingyenes futárkocsi rendelése: ITT !

Amennyiben a meghibásodott termék személyes behozatala mellett dönt, illetve további információra van szüksége, szervizünk elérhetőségét megtalálja weboldalunkon: ITT

Az Einhell garanciális ajánlatáról bővebben ITT olvashat!

További garanciális feltételek, az Einhell Hungária Kft által kibocsátott "Jótállási Jegy"-en.

 

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A  nyugta vagy számla egy példánya
-    A cégünk által kiállított jótállási jegy
-    A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARANCIA JEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
    
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.

Üdvözlettel:

Bittmárk Kft

 

Keresés